Kırşehir’de Engelliler Haftası dolayısıyla Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü öncülüğünde, çeşitli engelli derneklerinin katılımıyla sessiz bir yürüyüş gerçekleştirildi. 12 Mayıs 2026 tarihinde Askerlik Şubesi Kavşağı’nda başlayan etkinliğe Vali Yardımcısı Alper Balcı, farklı kamu kuruluşlarından temsilciler, sivil toplum kuruluşları, engelli bireyler ve aileleri katıldı. Katılımcılar, taşıdıkları pankartlarla Cacabey Meydanı’na kadar yürüyerek toplumsal farkındalığın artmasına katkı sağladı. Meydanda devam eden etkinlikte Bozkırın Abdalları Derneği, davul ve zurna gösterisi ile atmosferi renklendirdi. Beyaz Ay Derneği, Kırşehir Kent Konseyi ve Görme Engelliler Derneği üyeleri de etkinliğe destek vererek katıldılar. Beyazay Şube Başkanı Adnan Göçmen, konuşmasında engelli bireylerin ve ailelerinin toplumsal yaşamda daha fazla dikkate alınması gerektiğini vurguladı. Etkinlik, katılımcıların müzik eşliğinde keyifli anlar yaşamasıyla sona erdi.
Related Posts
Şişli’de Korkutan Kaza: Taksi Geri Manevra Yaptı, Yaşlı Kadın Yaralandı
- Fatma Kaya
- 12 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
İsrail Ateşkese Rağmen Lübnan’da Saldırılarına Devam Ediyor
- Fatma Kaya
- 11 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
Facianın üzerinden bir yıl geçti. 260 kişinin öldüğü kazada soru işaretleri büyüyor
- Fatma Kaya
- 13 Haziran 2026
- 3 min read
- 0