Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’ndan çıktı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk sahipli gemilerin son durumuna ilişkin yazılı bir açıklamada bulundu. Bölgedeki gelişmelerin yakından takip edildiğine işaret eden Bakan Uraloğlu, savaşın başından beri Basra Körfezi’nde bulunan “Yasa Moon” ve “Nejat” isimli Türk sahipli gemilerin 21 Haziran sabahı itibarıyla Hürmüz Boğazı’ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını duyurdu. Türk sahipli gemilerin güvenliğinin öncelikli konu olduğunu vurgulayan Bakan Uraloğlu, savaşın başlamasından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçerek Körfez’den ayrıldığını kaydetti. Bölgedeki gelişmelerin ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde anlık olarak takip edildiğinin altını çizen Uraloğlu, ihtiyaç duyulan durumlarda gemi işletmecileriyle de sürekli temas…